Webshop keurmerk
Thuiswinkel

Retouren en klachten

Retouren:

U kunt (een gedeelte van) uw bestelling binnen 90 dagen gratis retour sturen vanuit Nederland. Download hier het retourformulier.

Wij accepteren alleen producten die nog niet gebruikt zijn en in de originele verpakking zitten. Uw zending wordt bij aankomst gecontroleerd. Gelieve bij de zending (een kopie van) uw pakbon met uw gegevens en opmerking te doen, zodat wij weten van wie de retour zending afkomstig is en wat u het liefste wilt.

Meldt uw retour aan via email op: klantenservice@circleline.nl

Klachten:

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. 
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan ook per reguliere post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Circle Line BV
Kwekerijweg 2C
3709 JA Zeist
Nederland

LET OP afwijkend afhaaladres:
Circle Line BV
Hollandse kade 25
1391JD Abcoude


Telefoon: +31(0)85-2500088
 (Ma t/m Vr van 9.30u tot 17.30u) 

E-mailadres: Klantenservice@circleline.nl 
KvK-nummer: 65844068
BTW-identificatienummer: NL856284051B01

                                                         
Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 1 werkdag na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/.').

© 2014 Borsa Retail. All Rights Reserved.