Webshop keurmerk
kiyoh
8,2 1788
Gadgetknaller

Retouren en klachten

Retouren:

U kunt (een gedeelte van) uw bestelling binnen 90 dagen gratis retour sturen vanuit Nederland. Download hier het retourformulier.

Wij accepteren alleen producten die nog niet gebruikt zijn en in de originele verpakking zitten. Uw zending wordt bij aankomst gecontroleerd. Gelieve bij de zending (een kopie van) uw pakbon met uw gegevens en opmerking te doen, zodat wij weten van wie de retour zending afkomstig is en wat u het liefste wilt.

Meldt uw retour aan via email op: klantenservice@circleline.nl

Klachten:

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. 
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan ook per reguliere post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Circle Line BV
Kwekerijweg 2C
3709 JA Zeist
Nederland

LET OP afwijkend afhaaladres:
Circle Line BV
Hollandse kade 25
1391JD Abcoude


Telefoon: +31(0)85-2500088
 (Ma t/m Vr van 9.30u tot 17.30u) 

E-mailadres: Klantenservice@circleline.nl 
KvK-nummer: 65844068
BTW-identificatienummer: NL856284051B01

                                                         

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 5 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2014 Borsa Retail. All Rights Reserved.