Webshop keurmerk
Thuiswinkel

Informatie

  • Bestelproces
    Ons bestelproces kent drie eenvoudige stappen:

    Zodra u klaar bent om de artikelen uit uw winkelwagen te bestellen doorloopt u drie stappen:
    - Stap 1: Het invullen van uw naam en adresgegevens
    - Stap 2: Betalingswijze selecteren
    - Stap 3: Bestelling controleren en vervolgens definitief bevestigen

    Na ontvangst van de bestelling ontvangt u in uw emailbox een kopie van de bestelling.

    Zodra wij uw bestelling aan u verzenden, ontvangt u wederom een bevestiging in uw emailbox. Tevens ontvangt u een track en trace code als het pakketpost betreft, zodat u uw bestelling eenvoudig online kunt volgen. 

  • Moment van Leveren 
    De producten die je bestelt worden via geleverd op het door jou opgegeven adres. Hierbij gelden de levermomenten van DHL/PostNL. Dit betekent dat bestellingen overdag aangeleverd worden. Ben je niet thuis, dan vind je een formulier in de brievenbus met daarop het dichtstbijzijnde postkantoor waar het pakket dan kan worden opgehaald.
    Wanneer de betaling en de bestelling vóór 19.30 uur bij ons binnen zijn, wordt je bestelling in 99,4% van de gevallen de volgende dag afgeleverd, mits op voorraad(zie het groene vinkje bij het product). 
     
  • Bezorging
    Wanneer de bestelling en betaling is ontvangen voor 19.30u op werkdagen, wordt de bestelling in de regel de volgende dag bezorgd (tenzij anders vermeld). Tip: desgewenst kan je het product ook op je werkadres laten afleveren. S.v.p. in dat geval duidelijk ook de bedrijfsnaam vermelden en t.a.v. jouw naam.
    Bij trage betalingswijzen of zeer grote vraag is het altijd mogelijk dat het product tijdelijk niet meer op voorraad is en er een "backorder" ontstaat. In dit geval bestaat er als consument - desgewenst - natuurlijk de mogelijkheid je order te annuleren waarna wij het volledige orderbedrag restitueren.

     
  • Betaling

    Je kunt op verschillende manieren betalen bij bestel.nl.

    1. Overboeking via iDEAL. Wij rekenen hiervoor geen extra kosten.
    iDEAL is een betaalmethode op internet waarmee u veilig, gemakkelijk en betrouwbaar internetaankopen doet. iDEAL is gebaseerd op internetbankieren. Dit betekent dat u afrekent in uw vertrouwde internet betaalomgeving. Bij de betaling gebruikt u uw e-reader of Random Reader, het aankoopbedrag wordt dan direct van uw betaalrekening afgeschreven en is direct bij ons zichtbaar.

    2. Via een overboeking betalen is veilig en makkelijk. Wij rekenen hiervoor geen extra kosten.

    Maak het totaal bedrag van je bestelling over op de volgende rekening:
    Rabobank rekening nr: NL22RABO0309298709 te Zeist
    t.n.v. Circle Line BV en onder vermelding van je ordernummer.

    Voor klanten buiten Nederland:
    BIC: RABONL2U

    Zodra je betaling door ons ontvangen is wordt je bestelling verzonden..

    3. Je betaalt met creditcard. Wij rekenen hiervoor geen extra kosten.

    4.  Je betaald via Paypal. Wij rekenen hiervoor geen extra kosten.
    PayPal is een van de bekendste manieren om online te betalen.Wanneer je  via PayPal betaalt, wordt het totale bedrag voldaan via je creditcard, zonder dat het creditcardnummer bekend wordt gemaakt bij bestel.nl. PayPal zorgt ervoor dat je betaling wordt afgeschreven van je creditcard en wordt overgemaakt naar de rekening van bestel.nl. 

    5. Je betaalt achteraf via AfterPay.
    AfterPay voert voor Bestel.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van Afterpay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Bestel.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van €150 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay dan kunt u betalen tot een bedrag van €250.

    Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

    U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

    Je kiest de betaalmethode tijdens de bestelprocedure.
     
  • Bezorgkosten 
    De kosten van de verzending en handeling binnen Nederland zijn €3,95 en kun je direct zien tijdens je bestelling (m.u.v. remboursbestellingen). Dus geen verrassingen achteraf. De verzendkosten naar België zijn €4,95 Voor bestellingen boven de €40,00 worden geen bezorgkosten in rekening gebracht. Voor bestellingen buiten Nederland en Belgie wordt €6,95 bezorgkosten berekend.

     
  • Prijzen
    Alle genoemde prijzen op deze website zijn inclusief BTW.

     
  • Verzendingen volgen
    Je kan zelf nagaan of je pakket is bezorgd met de door bestel.nl aan jouw meegestuurde barcode van je bestelling. Via Track & Trace kan je de bestelling volgen indien de order met pakketpost is verstuurd.
     
     
  • Service / Garantie
    Er geldt buiten de wettelijke garantie een garantie van 1 jaar op onze producten. Wettelijke garantie houdt in dat een product datgene is of moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten. Bij ondeskundig gebruik vervalt de garantie. De door ons aangeboden garantie doet niets af aan de wettelijk gestelde garantie waar u als consument recht op heeft. Deze garanties doen niets af aan de wettelijke rechten van u als consument. 

     

  • Retouren en inzagetermijn
    Producten kunnen binnen 90 dagen worden geruild of retour genomen worden wanneer ze vooraf aangemeld worden via email/telefoon/post. U kunt het product ook terugsturen met een ingevuld herroepingsformulier. De retourzending is binnen deze termijn gratis voor klanten binnen Nederland en België. Stuur de bestelling -indien redelijkerwijs mogelijk- zo compleet en onbeschadigd mogelijk terug, dus inclusief aankoopbewijs, verpakking, handleiding, drivers, etc. Bij de bestelling krijgt u het modelformulier voor herroeping, deze kunt u ingevuld meesturen voor een snelle verwerking. Wanneer producten niet in volledig verkoopbare staat of beschadigd retour komen, kunnen hiervoor kosten in rekening worden gebracht. Na het moment van herroepen heeft u 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.

    Wij zullen het volledige aankoopbedrag (inclusief het bedrag voor de heenzending) zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 7 werkdagen na de heroeppingsprocedure op uw rekening terugstorten. Deze termijn is veelal sneller en gaat in op het moment van terugzending.
     
  • Producten die op aanvraag van de klant bedrukt of bestickerd zijn, of op speciale offerte voor de klant (B2B) geleverd zijn, vallen niet onder het herroepingsrecht. 

    Defecte producten worden RMA-procedure opgenomen, dit betekent dat ze eerst door bestel.nl worden getest. Vervolgens, indien er een defect wordt geconstateerd, teruggestuurd naar onze leverancier. Lever bij het defecte product altijd een duidelijke, uitgebreide en vooral eenduidige klachtomschrijving in.  Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

    Neem hiervoor contact op per email: klantenservice@borsa.nl

    Retouradres:
    Circle Line BV
    Hollandse kade 25
    1391JD Abcoude

    Telefoon: 0297-36 41 54 (lokaal tarief)
    Telefoon: +31 297-36 41 54 (internationaal)

    Het is natuurlijk ook mogelijk om het product bij ons langs te brengen. Bel of stuur ons een email om hier een afspraak voor te maken.
© 2014 Borsa Retail. All Rights Reserved.